lauantai 21. maaliskuuta 2009

Lelu


Tässä joku aika sitten, kun mammalla oli tilipäivä, niin se tuli kotiin ja antoi minulle lelun. Oli käynyt töistä tulomatkallaan K-kaupassa, jossa oli jo joulun aikaan myynnissä tällaisia mukavia possuja. Olisivatko olleet joululahjoiksi meille kaikenkarvaisille lemmikeille. Mutta mamma nyt hyvää hyvyyttään oli ostanut minulle tällaisen possun. Ja arvatkaa tykkäänkö. Minusta on hirmuisen mukavaa, kun possun suusta kuuluu sellainen kumea röhkiminen, kun sitä vähän puraisee. Eikä se ole edes mennyt rikki, vaikka olen sillä aika paljon leikkinyt. Yhden kerran mamma hermostui, kun se oli lukemassa jotain ja minä vein aina possun sen viereen ja melkein syliin, kun olisin halunnut että sitä vedetään minun kanssa tai se heitetään ja minä käyn sen hakemassa. Silloin possu lensi uunin päälle ja oli siellä jemmassa yhden vuorokauden. Mutta nyt possu on taas minun ilonani ;))


Ei kommentteja: