tiistai 3. maaliskuuta 2009

Hiihtolomalla


Mukavaa kun on kivaa! Mamma on olevinaan hiihtolomalla, vaikka ei se ole lomallaan nähnyt kuin juniorin hiihtomonot. Kaivaisi omat sukset esille ja lähtisi vaikka jäälle hiihtelemään minun kanssa. Se olisi muuten huisin kivaa.

Ei se jouda, kun se istuu vain silmät kiinni tietsikan kuvaruudussa ja naputtelee konetta. Eilen se vähän relasi, kun sai kait jotain valmiiksi. Mutta uudet hommat painavat näköjään päälle.

Olen minäkin saanut nauttia mamman lomasta. Lomalla minä pääsen kolme kertaa päivässä pitemmille lenkeille. Aamulenkitkin ovat ihan oikeita lenkkejä, eikä vain Puukalusteella piipahduksia. Nyt ollaan pari kertaa käyty yli tunnin mittaisella lenkillä. Se alkaa riittää minulle. Jaksan sitten taas levätä kunnolla. Ruokaa minulle annetaan näin loma-aikaan ihan lounasaikaan eikä sitä tarvitse odotella tuonne päivällisaikaan, niin kuin normaalina työpäivinä. Nyt ne suunnittelevat pääsiäiseksi jotain reissua Etelä-Suomeen. Mamma suunnittelee kysyvänsä ottaisiko H minut luokseen tai kävisi hoitamassa tänne. Jos ei niin sitten joudun menemään koiratarhaan. Se ei kuullosta minusta oikein hauskalta.

Tuo iloisen värinen pallo on minun säbä-pallo. Pelasin juniorin kanssa säbää sisällä ja juniori yrittää harhauttaa minua, mutta aina joskus onnistun saamaan pallon hampaisiini. Se onkin pallon menoa, niin kuin huomaatte. Nyt olen yrittänyt omia pallon ihan itselleni ja kohta se onkin pelkkä muisto vaan.


Ei kommentteja: