keskiviikko 20. elokuuta 2008

Osaan

...osoittaa mieltäni. Tänä aamuna osoitin mieltäni mammalle, koska hän ei antanut minulle normaalia aamupalavoileipää aamulenkin jälkeen. Yleensä saan aamupalavoileivän eli vaalean leivän margariinilla ja gotlerilla, jos olen sen ansainnut eli teen aamulenkillä aamupisun ja -kakan. Tänä aamuna mamma jotenkin ihmeellisesti tuumi, että annetaanpa minulle koirankeksi, joka yleensä annetaan iltapisun jälkeen. No tästäpä sai mamma kokea mielenosoituksena sängyn petaamisen. Mamma oli juuri laittanut sen nätisti päivää varten, niin minä poikapa kävin vähän laittamassa sängyn uuteen uskoon, häh, häh! Sitten menin nätisti kerälle olohuoneen divaanin nurkkaan. Yleensä petaan mamman sängyn illalla, jos minua ei huomioida tai mamma ei lähde silloin minun kanssa nukkumaan, kun minä haluan. Sellainen poika minä olen ;))))

Ei kommentteja: