perjantai 29. elokuuta 2008

Kaikki kaikessa

Arvatkaa mitä nämä ovat? No nehän on minun ulkopelivälineet eli jos menen ulos omaan pihaan niin on 100 varmaa, että kohta etsin pallon hampaisiini. Minä olen hyvä etsimään palloja. Mamma kiittelee, kun löydän yhdestä tietystä remmilenkkipaikasta aika usein kalliin pesäpallon. Kuljetan sen kotiin ja sitten leikin mamman kanssa sillä. Mamman pitää viskata mahdollismman monta kertaa pallo ja minä poika juoksen pallon perässä ja kiikutan sen hampaissani takaisin mammalle. Pesäpallot ovat ainoita palloja, joita en ole saanut rikottua. Mutta niistäkin olen saanut syötyä pinnan pois. Tuo yksi musta pallo on sellainen. Muut kuten tennispallot ja lemmikkieläinliikeestä ostetut pallot eivät kestä hampaissani tuntiakaan. Tyhmää, kun tekevät niin huonoja palloja ;( Ja tiedättekö, ei tässä ole kaikki minun palloni. Niitä on lisää eri puolilla pihaa.


1 kommentti:

Pörrö-nalle kirjoitti...

Hei! Tulin lukemaan kuulumisia. :)

Pörrö