lauantai 18. kesäkuuta 2011

Frisbee

Eikö ookin aikas ihana frisbee!
Tässä ylpeänä esittelen uutta vaalean vihreätä frisbeetäni. Sain sen keskiviikkona mammalta ja sen jälkeen se on kyllä ollut parhautta. Kun osaa heittää frisbeetä oikein, se lentää tosi pitkälle. Mamma ja juniori ovat heittäneet minulle ihan urakalla. Minä poika säntään frisbeen perään ja haen sen. Koirien frisbee on sellainen luttana ja sitä on myös tois kiva heilutella. Kun teen sitä oikein antaumuksella minun kurkusta lähtee sellainen hyväntahtoinen hyrinä.

Mukava
Mamma on ostanut minulle sellaisia tennis- tai pesupalloja, mutta ne ovat olleet kyllä aika heppoisia. Eivät ole kestäneet sen sekuntiakaan minun hampaissani. Pallot ovat kyllä olleet tarpeeseen, kun olen käynyt uimassa useamman kerran tuossa lähirannalla. Nyt mamma miettii, että onkohan tuo frisbee hyvä rantalelu minulle? Olen ehkä, kai pääsemässä mukaan muutaman viikon päästä mökkiviikolle ja sekös mammaa hieman jänskättää. Miten sopeudun koko viikoksi vieraaseen ympäristöön mökille? Kun olen kuitenkin ollut vain tällainen kotikoira tai sitten minut on viety koiratarhaan.
Tuo frisbeen haku on ollut hieman hengästyttävää puuhaa lämpiminä päivinä. Välillä pitää vetää henkeä viileässä ruohikossa ja käydä juomassa vettä. Eilen kaadoin kastelukannun, kun yritin epätoivoisesti juoda siitä.

Vilvoittelua
Ja kun kerran sain uuden hienon lelun, niin mamma keräsi pihalta vanhat ja rikkinäiset lelut ja heitti ne roskiin. Toivottavasti tuo uusi frisbee kestää minun laisella koiralla pitkään!

Rikkoutuneet

Ei kommentteja: